Verzenden & retourneren

Verzenden

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Al onze pakketten worden verstuurd via Post NL.
Bestellingen (mits deze op voorraad zijn) voor 16.00 uur worden dezelfde werkdag door ons verzonden. Normaal gesproken ontvangt u dan de volgende dag uw bestelling.
 

Niet thuis? Wat gebeurt er dan met mijn bestelling?

Bent u niet thuis, dan laat de pakketchauffeur een bericht bij u achter. Hierop staat uw ‘Niet-thuis-code’. Ga naar www.postnl.nl/ontvangen en vul deze code en uw eigen postcode in. Druk vervolgens op ‘zoek zending’. Als uw zending is gevonden kunt u de dag en tijd en/ of bezorglocatie veranderen. U kunt op de dag van de eerste bezorgpoging tot 22:00 uur wijzigen. Lees hier meer over het opnieuw aanbieden van uw bestelling.

Mocht een product om welke reden dan ook niet op voorraad zijn, dan ontvangt u daar binnen 48 uur bericht van.
 

Kan ik mijn bestelling volgen?

U kunt het bezorgtraject volgen dankzij de unieke barcode die ieder pakket meekrijgt.
Zodra uw pakket verzonden is ontvangt u automatisch een email met daarin een track & trace code.  Ga naar www.postnl.nl/ontvangen en vul uw track & trace nummer in om uw bestelling te volgen. Let op, het kan even duren voordat het pakket te volgen is.
 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Voor bestellingen boven de €20,- in Nederland berekenen wij geen verzendkosten! Voor bestellingen onder de €20,- rekenen we € 5,- verzendkosten. Voor bestellingen in België en Duitsland berekenen wij € 10,- verzendkosten.

Ruilen en retour

In verband met de opheffingsuitverkoop is retourneren niet meer mogelijk. Ruilen kan nog wel, maar alleen in de winkel!